Koordynator ds. dostępności
Zarządzenie w sprawie powołania koordynatora ds. Dostępności
Dyrektor Powiatowego Urzędu Pracy w Nysie informuje, że Funkcję Koordynatora ds. Dostępności w tut. Urzędzie pełni Pan Grzegorz Pytliński.
Dodatkowo powołany został Zespół ds. dostępności jako wsparcie dla Koordynatora (skład zespołu poniżej):
- Członek Zespołu - Pan Artur Canecki;
- Członek Zespołu - Pan Paweł Świgło;
- Członek Zespołu - Pan Tomasz Świetlikowski;
Podstawa prawna
Wyznaczenie koordynatora ds. dostępności jest realizacją obowiązku nałożonego Ustawą z dnia 19 lipca 2019 r.
o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.
Zadania koordynatora ds. dostępności:
- wykonanie inwentaryzacji obiektów budowlanych oraz określenie minimalnych wymagań obiektów w zakresie zapewnienia ich dostępności,
- identyfikacja potrzeb osób ze szczególnymi potrzebami,
- przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami zgodnie z minimalnymi wymaganiami służącymi zapewnieniu dostępności, określonymi w art.6 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r. o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych,
- monitorowanie działalności podmiotu, w zakresie analizy dokumentacji projektowej, obiektów i inwestycji gminnych w przestrzeni publicznej pod kątem zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- prowadzenie działań na rzecz promocji dostępności oraz zasad projektowania uniwersalnego,
- przedstawianie Dyrektorowi Powiatowego Urzędu Pracy w Nysie bieżących informacji o podejmowanych działaniach w zakresie realizowanych zadań.
Dane kontaktowe:
Grzegorz Pytliński - Koordynator ds. Dostępności
Adres do korespondencji: 48-300 Nysa, ul. Słowiańska 19
Tel. 77 448-99-30
e-mail: g.pytlinski@nysa.praca.gov.pl